Jump to content

Design (ehemalige) Jahreskarten/Erlebnispässe


Guest Gwynnifer
 Share

Recommended Posts

Guest Gwynnifer

Hallo Ihr Lieben!

 

Ich habe eine kurze Frage, die mich schon länger beschäftigt und sicher von Euch Phantafriends beantwortet werden kann:

 

Ich habe gesehen, dass es als es die Jahreskarten als solche noch gab, die 6 Drachen darauf abgebildet werden (bzw. jeweils einer davon).

 

Meine Frage: war es möglich, sich das Design bzw. den Drachen auszusuchen? Oder fungierte das Zufallsprinzip?

 

Würde mich über eine Antwort sehr freuen! 😊👋🏻

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...