6. Juni 201610 j Today I was at the park, but I couldn't find the "ich bin im park" button on the site. I started the site via the app.... ???
6. Juni 201610 j Ich suche den Button in der App auch vergebens Bearbeitet 6. Juni 201610 j von michaelmegane (Bearbeitungshistorie anzeigen)
6. Juni 201610 j Der Button wird in der App leider nicht angezeigt. Da haben wir keinen Einfluss drauf, weil die App nicht von uns entwickelt wird.
6. Juni 201610 j Autor then I never get my visits to the park higher By the time I get home, the park is closed
6. Juni 201610 j vor 2 Minuten schrieb bababoel: then I never get my visits to the park higher By the time I get home, the park is closed just go online using the regular web browser and open the phantafriends page. then you can also see the chat and "log in"
6. Juni 201610 j Autor 1 minute ago, Tommy said: Kannst Du nicht die normale Seite im Browser aufrufen, wenn Du im Park bist? I tried that, but I still can't find the button
6. Juni 201610 j Autor Just now, cephista said: just go online using the regular web browser and open the phantafriends page. then you can also see the chat and "log in" I tried it, but I couldn't find the button.. next time I'll try with my old Phone (a bit more user-friendly..) maybe that helps and I am just a noob on this new phone
6. Juni 201610 j Autor 17 minutes ago, PasXal said: And now your visit counter is +1 thank you...you're the best!
Archiv
Dieses Thema wurde archiviert und kann nicht mehr beantwortet werden.