bababoel Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Anyone at the park wednesday? I think I'll be there around 11... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kampfkuh Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 I think I will be there. Probably around 9 waiting at Klugheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom M. Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Hellllooooo, i'll write in Germanese Morgen bist du nicht im Park? MIttwoch habe ich Schulung und sonst erst wieder Ende September :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bababoel Posted September 12, 2016 Author Share Posted September 12, 2016 Too bad, but tomorrow I have to work... Maybe next wednesday I'll be there too PS good Germanese Link to comment Share on other sites More sharing options...
cephista Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Ende September sind wir auch wieder da, vielleicht sehen wir uns dann ja endlich mal @bababoel (you have to practise your Germanease) Peddaaa and to b 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fastlane Coaster Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 vor 22 Stunden schrieb cephista: Ende September sind wir auch wieder da, vielleicht sehen wir uns dann ja endlich mal @bababoel (you have to practise your Germanease) Ich würde den 28.09. bevorzugen! Edited September 13, 2016 by Fastlane Coaster (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bababoel Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 19 hours ago, Kampfkuh said: I think I will be there. Probably around 9 waiting at Klugheim we can meet if you like. Just let me know where you are around noon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kampfkuh Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 I hope I can come because my youngest son is a little bit ill. I will decide it tomorrow morning and write here before 8Lieber stehend sterben als kniend leben! (S. Weidner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bababoel Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 okay. I hope your son is feeling better soon...But kids go first! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kampfkuh Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Hey, my son is okay and my day can start now! Perhaps we shall meet at Ruthmors Taverne around noon? I am wearing a Friends Shirt I probably will not be able to come into the chat when I am in the park. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bababoel Posted September 14, 2016 Author Share Posted September 14, 2016 that's ok. I' ll be wearing a green crash-test-dummy shirt and I have long hair.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaweni.d Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 vor 2 Stunden schrieb bababoel: that's ok. I' ll be wearing a green crash-test-dummy shirt and I have long hair.. Und eine laute Stimme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elector Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Ich bin heute auch nochmal im Park und werde ein gelbes T-Shirt mit meinem Avatar vorne drauf tragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kampfkuh Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 bababoel, es war suuupernett mit dir! Ich hoffe, wir treffen uns bald wieder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kampfkuh Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Elector, schade, dich hätte ich gerne noch getroffen. Deine Nachricht habe ich gelesen, als ich schon draussen war. Mein Netz im PHL ist katastrophal... Montag fahre ich wahrscheinlich wieder, diesmal mit einer ebenfalls süchtigen Bekannten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bababoel Posted September 14, 2016 Author Share Posted September 14, 2016 2 hours ago, Kampfkuh said: bababoel, es war suuupernett mit dir! Ich hoffe, wir treffen uns bald wieder! Auch ich hatte viel spass mit dir Ich denke wir werden uns nochmal treffen (vielleicht mal mit die kids..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elector Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Das bekommen wir sicher noch wann hin "Kampfkuh" Eine Runde Chiapas mit "bababole" hat sich immerhin ergeben, bevor sie ihrer Chinanudel-Taronsucht verständlicherweise nachgeben musste Ich hatte mit Trax von Coasterfr. ja ein Band für die EFZ am Abend und konnte statt Schlange stehen die Taverne leer-essen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts